ODGOVORNO POSLOVANJE

ofgovorno-poslovanje

Nema uspešnog poslovanja bez odgovornog poslovanja – prema sopstvenim resursima, prema zaposlenima, prema lokalnoj zajednici u kojoj poslujemo, prema celokupnom društvu.

Upravo zbog toga, kroz naše poslovanje mi nastojimo da u svakom smislu budemo korisni kako privredi, tako i društvenoj zajednici. Izuzetno smo posvećeni društveno – odgovornom poslovanju i to na mnogobrojne načine:

  • brinemo o ekologiji i zaštiti životne sredine;
  • u okviru našeg proizvodnog pogona, poseban sektor namenjen je procesu recikliranja u kojem nastaje regranulat, koji potom ponovo ulazi u proizvodnju. Dakle, maksimalno koristimo raspoložive resurse.
  • kroz uspešnu realizaciju poslovno – finansijskih projekata, mi predstavljamo odgovaran privredni subjekat koji daje značajan doprinos ne samo razvoju lokalne privrede, već i regionalne,
  • negujemo i podržavamo prave vrednosti i mlade naraštaje, koji predstavljaju budućnost i kraja u kome radimo, ali i naše zemlje.
  • podržavamo brojne kulturne i sportske manifestacije i udruženja koja doprinose očuvanju kulturne baštine i sportskog života našeg regiona.

POLITIKA KVALITETA I ZAŠTITA ŽIVOTNE SREDINE

Rukovodstvo DOO TIM BANATSKI KARLOVAC, Prvomajska 52. i JNA bb, 16 i 18, Banatski Karlovac i svi zaposleni opredeljeni su za neprekidno unapređenje integrisanog sistema menadžmenta kvalitetom i zaštite životne sredine u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015 u oblasti proizvodnje ambalaže i folije od polietilena i reciklaže polietilena. Na taj način rukovodstvo organizacije ostvaruje svoju misiju i viziju lidera u proizvodnji i prometu proizvoda od plastičnih masa i reciklaže polietilena.

Naša politika i ciljevi su:

  • unapređenje proizvodnog programa i usluga radi zadovoljavanja zahteva i potreba svojih klijenata;
  • unapređenje poslovnih procesa kroz praćenje njihove efektivnosti i efikasnosti;
  • spostavljanje odgovarajućeg sistema vrednosti koji zadovoljava potrebe i očekivanja zaposlenih motivišući ih istovremeno;
  • planiranje obezbeđenja visokostručnog kadra i stalno usavršavanje zaposlenih;
  • nabavka savremene opreme za rad kao i kvalitetno održavanje postojeće;
  • razvoj integrisanog menadžment sistema (IMS) u skladu sa strateškim ciljevima organizacije i svetskim trendovima;
  • identifikovanje svih aspekata životne sredine, sa posebnom pažnjom na značajne aspekte u cilju sprečavanja zagađenja životne sredine;
  • izgradnja svesti kod svih zaposlenih, isporučioca i podugovarača o uticajima na životnu sredinu i pravilnom postupanju sa opasnim materijama;
  • prepoznavanje i sprečavanje pojava eventualnih negativnih uticaja na životnu sredinu;
  • obezbeđenje sistema merenja i praćenja i primene zakonske i druge regulative;
  • štednja prirodnih resursa i energije;
  • minimiziranje upotrebe štetnih materija i nastajanja štetnog otpada;
  • preventivno delovanje u cilju sprečavanja ekoloških incidenata i organizovano delovanje u slučaju vanrednih pojava;
  • stalno informisanje svih zainteresovanih strana o učinku sistema zaštite životne sredine;
  • razvijanje svesti kod zaposlenih o značaju klimatskih promena (kako one utiču na poslovanje organizacije i kako organizacija utiče na njih).

Ostvarivanjem postavljenih ciljeva neprestano poboljšavamo radnu efikasnost i finansijski potencijal organizacije u interesu vlasnika, svih zaposlenih kao i društvene zajednice u celini.

POLITIKA BEZBEDNOSTI PROIZVODA

DOO TIM BANATSKI KARLOVAC, Prvomajska 52. i JNA bb, 16 i 18, Banatski Karlovac se u okviru svoje delatnosti bavi proizvodnjom ambalaže i folije od polietilena. Naša obaveza je da svojim potrošačima uvek i u svakom trenutku osiguramo zdravstveno bezbedan i siguran proizvod, saglasan sa propisima i standardima koristeći uvek proverene i bezbedne sirovine. Kako bi to obezbedili, konstantno činimo niz preventivnih mera, integrisanih u ISO 22000:2018.

DOO TIM BANATSKI KARLOVAC, Banatski Karlovac je trajno opredeljeno da:

  • unapređenje proizvodnog programa i usluga radi zadovoljavanja zahteva i potreba svojih klijenata;
  • osigura da postojeća politika odgovara svrsi i kontekstu organizacije;
  • uključuje posvećenost stalnom poboljšalju sistema za bezbednost proizvoda;
  • pruža okvir za postavljanje i preispitivanje ciljeva;
  • se bavi internim i eksternim komuniciranjem;
  • se bavi potrebama da obezbedi kompetentnosti koje se odnose na bezbenost proizvoda;
  • osigura sve uslove za primenu dobre proizvođačke prakse i dobre higijenske prakse, kao preduslova za sprovođenje zahteva standarda ISO 22000;
  • nabavlja sirovine za dalju prodaju i sirovine za proizvodnju od proverenih isporučilaca i preduzima mere za unapredjenje kvaliteta isporučilaca i uspostavlja partnerske odnose sa njima;
  • primenjuje zahteve standarda ISO 22000 u svakom segmentu proizvodnje, prerade i prometu proizvoda od ulazne sirovine do gotovog proizvoda, a u cilju upravljanja rizicima i obezbeđivanja bezbednog proizvoda;
  • uključuje posvećenost zadovoljavanju primenjenih zahteva za bezbednost proizvoda, uključujući zahteve zakona i propisa i sa korisnikom međusobno dogovorene zahteve koji se odnose na bezbednost proizvoda;
  • zaposleni budu stalno obučavani o značaju bezbednosti proizvoda i primeni zahteva standarda ISO 22000;
  • osigura da zaposleni budu svesni sopstvenih odgovornosti u primeni radnih instrukcija i uputstava u procesima koji utiču na kvalitet i bezbednost proizvoda;
  • omogući sledljivost proizvoda i pozitivnu komunikaciju sa tržištem;
  • održava i stalno usavršava svoj sistem bezbednosti proizvoda;
  • svojim potrošačima obezbedi kvalitetan i bezbedan proizvod;
  • razvijanje svesti kod zaposlenih o značaju klimatskih promena (kako one utiču na poslovanje organizacije i kako organizacija utiče na njih);
  • svi zaposleni se obavezuju da izvršavaju svoje radne zadatke u skladu sa ovom politikom.

Ova politika je dostupna svim zainteresovanim stranama.

Ana Simonović, generalni menadžer

iso9001
iso14001

Upoznajte naše klijente